عمومی

ایده برای کادو به پسرهای جوان و نوجوان (+۱۷ ایده هدیه تولد)

ایده جذاب برای کادو تولد و هدیه به پسر جوان

خرید هدیه یکی از سخت‌ترین کارها است؛ چرا که خریدن کالایی که فرد دیگری آن را دوست داشته‌باشد نیاز به شناخت فرد مقابل و آگاهی از سلیقه و علایق او دارد. اگر قصد خرید کادو برای پسر نوجوان و جوان را دارید؛ به این فکر  کنید که پسران در این رده سنی، از چه چیزهایی خوششان می‌آید؛ یا این روزها چه آیتم‌هایی ترند شده‌اند که می‌توانند توجه پسران جوان و نوجوان را به خود جلب کنند؟

معمولا پسران در این سن عاشق موسیقی هستند؛ پس انواع هدفون، ایرپاد یا اسپیکر می‌تواند ایده خوبی باشد. از طرفی آن‌ها به استایل‌شان توجه می‌کنند پس آیتم‌های مربوط به استایل مانند کفش، کمربند، لباس و… هم یک ایده کادو برای پسر جوان به حساب می‌آید. اگر فرد مورد‌نظر علاقه زیادی به ماشین و موتورسیکلت دارد، می‌توانید ماکت ماشین یا ماکت موتور مورد‌علاقه‌اش را به او هدیه بدهید. پس تا انتهای این مطلب همراه تاینی ماکت باشید تا با لیستی از بهترین هدیه و کادو برای پسران جوان و نوجوان آشنا شوید.

بهترین هدیه و کادو برای پسران نوجوان

برای انتخاب کادو برای پسرانه جوان و نوجوان در درجه اول باید به شخصیت و علایق آن‌ها توجه کنید. برای مثال از خودتان بپرسید؛ پسر مورد‌نظرتان چه چیزی را بیشتر دوست دارد؟

  • آیا او پسری ورزشکار است و آیتم‌های ورزشی او را خوشحال می‌کنند؟
  • آیا او عاشق موسیقی است؟
  • آیا به تیپ و ظاهرش اهمیت بیشتری می‌دهد؟
  • آیا عاشق یاد‌گرفتن و آموختن است و با کتاب یا دوره‌های آموزشی به وجد می‌آید؟
  • آیا به طبیعت و کمپ‌زدن علاقه دارد؟
  • آیا از جمله پسرهایی است که طرفدار ماشین و موتورسیکلت است؟

با پرسیدن سوال‌هایی از این دست و پیدا کردن پاسخ آن‌ها، انتخاب کادو برای پسر نوجوان و جوان ساده‌تر خواهد بود. برخی از ایده‌هایی که برای کادو دادن به پسر نوجوان مناسب است شامل موراد زیر هستند:

هدست و هدفون

موسیقی امروزه عضو جدایی‌ناپذیر زندگی آدم‌ است. به خصوص پسرهای نوجوان و جوان که در این سن بیشتر جذب موسیقی می‌شوند. اگر می‌خواهید یک کادو برای پسر نوجوان یا جوان تهیه کنید، هدست و هدفون گزینه خوبی است. بهتر است به دنبال یک هدست مدرن باشید که کیفیت خوبی داشته و ترتیبی بدهد که صدای موسیقی با شفافیت هرچه بهتر، به گوش‌تان برسد.

همچنین به دنبال گزینه‌ای باشید که با آخرین ورژن بلوتوث مطابقت داشته‌باشد. اگر فرد مورد‌نظرتان تماس‌های تلفنی زیادی دارد؛ بهتر است موقع خرید هدست و هدفون مطمئن شوید که کیفیت مکالمه و نویز‌گیر میکروفن هم وضعیت قابل‌قبولی داشته‌باشند.

هدست و هدفون

هدست و هدفون

اسپیکر و باند

برای بعضی‌ها، هیچ‌چیز به اندازه گوش دادن به موسیقی با صدای بلند، لذت‌بخش نیست. این دسته از افراد با یک اسپیکر با‌کیفیت قطعا خوشحال می‌شوند. اگر پسر شما هم دوست دارد ساعت‌هایی از روز با صدای بلند به موسیقی گوش بدهد یا به مهمانی گرفتن با دوستانش علاقه دارد؛ خرید یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت خوب و صدای شفاف ایده خوبی برای کادو تولد و هدیه دادن به اوست.

ساز موسیقی

ساز موسیقی یکی از بهترین و لاکچری‌ترین کادو برای تولد پسر نوجوان است. اگر حدس می‌زنید که پسرتان به یک ساز و یادگیری آن علاقه دارد، خودتان پیش‌دستی کرده و ساز مورد‌نظر را به او هدیه دهید. خرید ساز کم‌کم زمینه آموزش و یاد‌گرفتن آن را فراهم کرده و تا چند سال بعد پسر شما تسلط خوبی بر نواختن آن ساز دارد؛ که البته این مهارت را مدیون شما خواهد بود.

کتاب یک کادو برای پسر نوجوان و جوان

یکی از بهترین هدیه‌ها برای همه سنین کتاب است. با کتاب می‌‌توان به دنیاهای ناشناخته سفر کرد و بیشتر یاد گرفت. می‌توانید با هدیه دادن یک کتاب می‌توانید منجر به آشنایی او با یک حوزه منحصربه‌فرد شوید. مثلا می‌توانید شاهنامه یا کتاب‌های بوستان و گلستان سعدی را به او هدیه کنید؛ تا با فرهنگ دیرینه خودش آشنا شود.

همچنین می‌توانید یک مجموعه کامل از کتاب‌های نویسنده مورد‌‌علاقه‌اش را به او کادو دهید. کتاب‌هایی از حوزه‌هایی که به آن‌ها علاقه دارد یا مطالعه در خصوص آن‌ها برایش مفید باشد، هم ایده خوبی به عنوان کادو برای پسر نوجوان و جوان می‌باشد.

دوره‌های آموزشی

ایده برای کادو تولد پسر جوان تنها به هدایای فیزیکی محدود نمی‌شوند؛ بلکه می‌توانید یک دوره آموزشی به او هدیه بدهید. برای مثال اگر پسرتان می‌خواهد یک ساز موسیقی یاد بگیرد یا یک رشته ورزشی را شروع کند؛ می‌توانید شرایط شرکت در دوره‌های آموزشی مورد‌نظرش را برای او فراهم کنید.

ماکت ماشین و موتورسیکلت

پسرهای جوان و نوجوان معمولا عاشق ماشین و موتورسیکلت هستند. آن‌ها می‌توانند ساعت‌ها بنشینند و برای‌تان از جذابیت، آپشن‌ها و امکانات ماشین یا موتورسیکلت مورد‌علاقه‌شان صحبت کنند. اگر پسری که می‌خواهید برای او کادو تهیه کنید این ویژگی را دارد؛ خرید ماکت ماشین یا ماکت موتور مورد‌علاقه‌اش او را بی‌نهایت خوشحال می‌کند.

خرید ماکت ماشین و موتور سیکلت

خرید ماکت ماشین و موتور سیکلت

همچنین می‌توانید ماکت تمام موتورها و ماشین‌هایی که دوست دارد را تهیه کنید و یک کلکسیون برای او ایجاد کنید.این کلکسیون میتواند شامل ماکت های کلاسیک، ماکت های اسپرت و… باشد. اگر به دنبال یک سایت معتبر و حرفه‌ای برای خرید ماکت ماشین و موتور در ایران هستید، می‌توانید به تاینی ماکت سر بزنید. در این سایت ماکت مدل‌های متنوع ماشین و موتورسیکلت را پیدا می‌کنید که در سایزهای مختلف برای خرید، موجود هستند. این سایت توسط یک تیم جوان و خلاق اداره می‌شود که دقیقا می‌دانند کدام کادو بیشتر برای پسران نوجوان و جوان شما مناسب است.

ماکت ماشین

ماکت ماشین

مچ‌بند هوشمند

مچ‌بند هوشمند با ظاهر شیک و جذابی که دارد، یک کادو لاکچری برای پسرانه جوان و نوجوان است. مچ‌بند هوشمند به فرد کمک می‌کند تا سلامتش را تحت‌نظر گرفته و پارامترهای مختلف را بررسی کند. در واقع مچ‌بند هوشمند دارای قابلیت مانیتور خواب، محاسبه مسافت طی‌شده، شمارش گام‌ها، شمارش ضربان قلب و کالری‌شمار است.

البته پیش از خرید، مچ‌بندی را انتخاب کنید که کارایی لازم را داشته و نیازهای فرد را پوشش دهد؛ همچنین با لوازم الکترونیکی مانند گوشی و لپ‌تاب همخوانی داشته باشد.

توپ

وقتی صحبت از کادو پسرانه می‌شود، توپ اولین گزینه‌ای است که به فکر خیلی از ما خطور می‌کند. توپ‌ها با کیفیت‌ها و بازه‌های قیمتی مختلف در بازار وجود دارند؛ که می‌توانید هرکدام را تهیه کنید. حتی شما می‌توانید توپی از برند مورد‌علاقه پسرتان خریداری کنید.

لباس و کتانی ورزشی

با خرید لباس‌های ورزشی شیک و جذاب برای پسرتان به او انگیزه می‌دهید که بیشتر ورزش کند. هیچ‌چیز به اندازه یک دست لباس ورزشی جذاب و یک جفت کتانی درجه‌یک پسرتان را برای ورزش کردن تحریک نمی‌کند. در نتیجه با خرید لباس و کتانی ورزشی می‌توانید یک کادو پسرانه مناسب و کاربردی داشته‌باشید.

تجهیزات ورزشی

پسرها در هر سنی که باشند، عاشق فعالیت و تحرک هستند. از طرفی تسلط بر یک ورزش خاص مانند والیبال یا فوتبال به پسرتان کمک می‌کند که اعتمادبه‌نفس بیشتری بین دوستانش داشته‌باشند. پسرتان به چه ورزشی علاقه دارد؟ تجهیزات ورزشی مختلفی در بازار وجود دارند. از سبد بسکتبال خانگی تا تجهیزات بدنسازی، لوازم بوکس، دوچرخه، اسکوتر و… که با خرید هر کدام مسیر را برای شروع یک فعالیت ورزشی و آموختن آن، باز می‌کنید.

لوازم کمپینگ

برخی از افراد به خصوص آقایان پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوه‌نوردی یا طبیعت‌گردی را دوست دارند؛ که برای همه این افراد، کمپ رفتن همیشه جذاب است. با خرید لوازم حرفه‌ای کمپ مانند ظروف مخصوص، کوله‌پشتی، لوازم ایمنی، تجهیزات روشن کردن آتش، کیسه خواب، چادر مسافرتی و… در بکرترین خاطرات پسر جوان‌تان سهیم می‌شوید.

لوازم کمپینگ

لوازم کمپینگ

لباس

فقط دخترها نیستند که عاشق خرید کفش و لباس و اکسسوری هستند؛ بلکه پسرها هم با این آیتم‌ها خوشحال می‌شوند؛ و از اینکه بتوانند استایل‌های بروز و باب سلیقه‌شان داشته باشند، اعتماد‌به‌نفس بیشتری خواهند داشت. به همین دلیل است که خرید ست لباس‌های اسپرت یا رسمی، کفش‌های رسمی یا کتانی، کیف و… همواره یک کادو پسرانه شیک محسوب می‌شود.

کمی در رفتارهای پسرتان دقیق شوید و ببینید که او بیشتر از چه لباس‌ها و استایلی خوشش می‌آید؛ و آیتم متناسب با همان استایل را برای او تهیه کنید.

اکسسوری

در ادامه پیدا کردن ایده‌های کادو برای پسر نوجوان و جوان می‌رسیم به کتگوری جذاب اکسسوری‌ها؛ اکسسوری‌ها هم تنها مختص خانم‌ها نیستند؛ بلکه پسرها هم می‌توانند از اکسسوی‌های مختلف استفاده کنند. وسایلی مانند انواع انگشترها، گردنبند، دستبند، ساس‌بند، ساعت، عینک، کلاه و شال گردن، دکمه سردست، کراوات و… در این دسته‌بندی جای دارند. می‌توانید به نسبت علاقه و سلیقه پسرتان بهترین اکسسوری را تهیه کنید.

ماشین اصلاح

اگر به دنبال ایده‌هایی برای هدیه دادن به پسر نوجوان هستید، ماشین اصلاح و تجهیزات شیو و اصلاح گزینه‌های مناسبی هستند. به خصوص پسرانی که به تازگی وارد سنین بلوغ می‌شوند، احتمالا ماشین اصلاح شخصی ندارند. با خرید این کادو پسرانه ورود او را به دنیای بزرگسالان تبریک بگویید.

ابزار دیجیتال مورد‌نیاز

دنیای ابزارهای دیجیتال بی‌نهایت بزرگ است و به همین خاطر اگر به فکر خرید کادو برای پسر نوجوان و جوان خود هستید، ایده‌های زیادی از بین ابزار الکترونیکی پیدا می‌کنید. کافی است ببینید که پسر مورد‌نظر شما به چه ابزاری نیاز دارد.

شاید خرید یک گوشی جدید او را شگفت‌زده کند یا برای وب‌گردی و کار با سوشیال‌مدیا، خرید یک تبلت به عنوان یک کادو پسرانه شیک فکر بدی نباشد. اگر پسرتان زیاد کتاب‌های الکترونیکی را مطالعه می‌کند، خرید کتابخوان یک کادو پسرانه لاکچری محسوب می‌شود.

وسایل دیجیتال

وسایل دیجیتال

در عین حال اگر به دنبال ایده کادو برای پسران ماشین باز و موتور باز هستید. می‌توانید به مقاله نوشته شده درباره آن در سایت تاینی ماکت مراجعه کنید.

تجهیزات گیم

پسرها در هر سنی عاشق گیم و بازی هستند. با خرید تجهیزات گیم مانند یک ایکس‌باکس کامل یا دسته‌های بازی یا کیبورد و هدفون گیمینگ قطعا آن‌ها را خوشحال خواهید کرد.

لوازم جانبی

هرکدام از تجهیزات الکترونیکی، لوازم جانبی متعددی دارند. از بین گارد و کاورها با طرح و نقش‌های مختلف یا هولدر دسته بازی، پاوربانک و… می‌توانید یک ایده خوب به‌ عنوان کادو برای پسر نوجوان و جوان پیدا کنید.

سخن پایانی

اگر به فکر خرید کادو برای پسر نوجوان و جوان هستید، در درجه اول باید سن او و علایقش را در نظر بگیرید. در مرحله بعد ترندهای بازار را بررسی کنید و ببینید که در حوزه مورد‌نظرتان کدام آیتم هم سن و سالان پسرتان را خوشحال می‌کند. اگر به فکر خرید یک کادو خاص و منحصربه‌فرد هستید، ماکت موتورسیکلت و ماشین ایده خوبی است.

همه پسرها به خصوص در این سن عاشق ماشین‌ها و موتورسیکلت‌ها هستند و دوست دارند در مورد آن‌ها بیشتر بدانند؛ در همین راستا ماکت‌ها گزینه مناسبی برای این منظور هستند. از این گذشته خیلی از آقایان خوششان می‌آید که بخشی از دکوراسیون اتاق‌شان را با ماکت ماشین و موتور دیزاین کنند؛ و حتی تا سال‌ها آن‌ها را نگه داشته و کلکسیون جمع کنند.اگر قصد خرید ماکت را داشتید تاینی ماکت با ارائه ماکت های اورجینال ماشین و موتور سیکلت در خدمت شماست.

سوالات متداول

برای خرید بهترین کادو برای پسر نوجوان و جوان کدام کتگوری را انتخاب کنیم؟

برای پاسخ به این سوال، لازم است با روحیات طرف مقابل آشنا باشید. در غیر این صورت، محتمل‌ترین کالاها را انتخاب کنید. برای مثال کتاب، توپ، تجهیزات دیجیتال و لباس گزینه‌های خوبی هستند؛ و هر پسری احتمالا از آن‌ها خوشش بیاید.

چطور یک هدیه جوان‌پسندانه بخریم؟

اگر می‌خواهید هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید؛ توجه پسر نوجوان یا جوان را جلب کند، بهتر است از خودتان بپرسید که هم‌سن و سالان او از چه چیزی خوششان می‌آید. برای اینکه ترندهای بازار را در این حوزه بشناسید، می‌توانید سری به سوشیال مدیا بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *